Intrebari frecvente | DeDrum.ro

Intrebari frecvente

Aici am postat cele mai frecvente intrebari puse de calatori. Daca nu gasesti raspuns mai jos la intrebarea ta, scrie-ne sau suna-ne.

 

Unele pagini se incarca mai incet, care poate fi cauza?

Browserul recomandat pentru paginile noastre este Google Chrome. Poate fi folosit si Firefox, dar in cazul Opera sau Internet Explorer pot aparea intarzieri sau stagnari.

Baza noastra de date se reactualizeaza periodic. Daca accesezi site-ul exact cand porneste sincronul, paginile se pot incarca mai incet.

 

Intrebari legate de cumparaturi

Am plasat o comanda in cate zile imi ajunge?

Timpul standard de livrare a comenzilor este de 2 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii insa cazul in care produsul nu se afla in stoc la furnizorii nationali, livrarea comenzilor poate dura 5-8 zile.

De ce m-i se spune dupa una sau doua zile ca produsul comandat nu mai este disponibil, cand a fost pe site si l-am comandat?

Sistemul nostru se reimprospateaza din 12 in 12 ore. In cazul in care ultimul produs dintr-un sortiment se vinde, dureaza cateva ore pana dispare de pe site.

Produsul poate fi intr-o comanda anterioara care nu a fost facturata inca.

Poate fi eroare de stoc.

De ce pot introduce doar un singur cod in campul ”Cod Promotional”?

Promotiile noastre nu se pot cumula. De aceea va trebui sa alegi in cazul in care produsul respectiv s-ar califica in mai multe promotii.

Am plasat o comanda si nu primesc nicio veste. De ce?

In primul rand, ne cerem scuze! Daca nu ai plasat o comanda si nu ai fost contactat telefonic sau pe mail inseamna ca a aparut o problema la inregistrarea comenzii tale in sistem. Te rugam sa ne contactezi pentru a remedia problema.

Este posibil sa cumpar fara sa ma inregistrez?

Da. Desi este mult mai comod sa iti creezi un cont si sa te inregistrezi in baza noastra de date pentru ca va trebui sa completezi o singura data formularele de cumparare si vei putea primi stiri despre promotii.

Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii. Ce poate fi cauza?

Dupa cumparaturi si inregistrare intotdeauna trimitem un e-mail de confirmare. Daca nu primesti un asemenea e-mail, te rugam scrie-ne sau suna-ne.

Ce posibilitati de plata am la dispozitie?

La ora actuala expediem comenzile cu plata ramburs. Oferim posibilitate pentru plata prin internet banking sau ordin de plata. Plata prin virament se face dupa emiterea facturii.

Facilitatea de plata cu card bancar functioneaza in parteneriat cu NETOPIA mobilPay.

 

Intrebari legate de securitatea datelor

Cat de sigure sunt cumparaturile de la webshop-ul dedrum.ro?

Siguranta datelor si a comenzilor sunt prioritare pentru noi. Datele voastre stocate sunt pastrate cu strictete si nu vor fi vandute la persoane terte sau utilizate in alte scopuri decat comunicarea comerciala intre client si dedrum.ro.

Datele stocate in cursul inregistrarii se stocheaza codate, ca nici macar colaboratorii dedrum.ro sa nu le poata accesa.

dedrum.ro nu are acces la datele personale date in cazul platilor cu card-ul si nu poate stoca asemenea date.

Cum pot vedea daca pagina este securizata?

Adresa paginilor securizate incepe cu 'https://' in loc de 'http://'. Certificatul de securizare se poate descarca apasand un mic lacat care apare langa adresa sau in alta parte vizibila a ferestrei (depinde de browser).

Nu toate paginile dedrum.ro sunt securizate.

Am comandat produsele, dar de ce mi se spune ca nu se pot livra?

Acest lucru se poate intampla in cazul in care comanzi un produsul din care mai avem doar o singura unitate.

Se poate intampla sa fie eroare de stoc.

Te rugam sa iei in considerare, ca stocurile noastre se pot modifica de la un moment la altul. Sistemul permite comandarea unui produs aflat in stoc, care se afla in comanda lansata anterior. Lucram incontinuu la imbunatatirea afisarii stocurilor, dar in cazul in care se intampla asa ceva, ne cerem scuze in prealabil!

Nu imi sunt potrivite produsele ca marime sau croi, ce e de facut?

In cazul in care ai comandat ceva de la noi si nu ti se potriveste sau nu iti place, iti schimbam produsul sau iti returnam banii. Te rugam sa urmaresti pasii ghidului pentru schimb si retur.

Am comandat ultimul produs si nu imi este bun, ce e de facut?

Se poate intampla sa comanzi ultima bucata sau pereche dintr-un anumit produs si nu putem sa iti oferim la schimb o marime mai mare sau mai mica. In acest caz, te rugam sa alegi orice alt produs, iti creditam suma respectiva pentru o comanda noua. Comanda de schimb o poti lansa prealabil returnarii produsului. La retunare stornam produsul de care nu ai nevoie si facturam produsul din comanda noua*.

*Plata transportului de retur intotdeauna este suportata de cumparator!

De ce procesarea comenzii mele dureaza mai mult decat termenul estimat in emailul de confirmare?

Produsele de pe site-ul dedrum.ro.ro sunt in stocurile partenerilor nostri din Romania si strainatate. Poti comanda 3 produse, care se afla in 3 depozite diferite. Colegii nostri de la departamentul logistica depun eforturi in eficientizarea expedierilor si onorarea comenzilor in cel mai scurt timp. Totusi, uneori sunt intarzieri din diverse motive. Ne cerem scuze in eventualitatea unor asemenea intarzieri.

In perioada promotiilor numarul comenzilor plasate online creste foarte mult . Eventualele intarzieri in aceasta perioada sunt posibile datorita volumului crescut de colete procesate de partenerii nostri logistici.

Confirmarile noastre si comunicarea se bazeaza pe e-mailuri in cele mai multe cazuri. In cazul in care constatam o neregula cu comanda, iti trimitem un e-mail de instiintare.

Expedierile se fac din Bucuresti, unde produsele comandate, ce provin de la furnizori diferiti, sunt colectate si expediate cu un timp de tranzit de 2 zile lucratoare pana la usa ta.